czwartek, 30 sierpnia 2012

Fakty

OMG!!!!!
Tu, właśnie tu jest ponad 2000 wejść!!!!!
No ja nie mogę w to uwierzyć!!!!!
Szkoda, że jest tak wcześnie, bo nie mogę sie wydrzeć ;p
Więc tak: 

Polska
1912
Stany Zjednoczone
55
Rosja
49
Francja
21
Niemcy
9
Wielka Brytania
4
Łotwa
3
Malezja
1
Holandia
1



Strasznie podniecam się tą Malezją xD


Dziękuje też za 14 OBSERWATORÓW!!!!!!!!!!!!!!!




Zszokowało mnie też to, że pod ostatnim rozdziałem było, aż 9 KOMENTARZY!!!!!!!!!

JA WAS NORMALNIE KIEDYŚ UDUSZE, ALE Z RADOŚCI!!!!!!!!!  :D

Teraz jestem w małym znaku zapytania... Nie każecie mi dokończyć.... to może
umówmy się, że to będzie koniec CZĘŚCI PIERWSZEJ???? Co Wy na to? :D





















































3 komentarze:

  1. tak, tak, tak
    na koniec części pierwszej ja się zgadzam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to po co mam pisać jak edussss powiedział to za mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Ja także się zgadzam, by to był koniec części pierwszej

    OdpowiedzUsuń