piątek, 5 października 2012

Dzień Dobry!!! :D

A więc tak...
Chcę Wam przekazać pewną wiadomość - już na przyszłość.

Co do 2 części tego opowiadania mam już plany, a przede wszystkim pomysł na zakończenie. Nie powiem, czy będzie nieszczęśliwe, czy też z happy end'em, bo wyszłoby DUŻOOO na jaw... ;p
Jak na razie nie zapowiada się też, żeby na tym blogu pojawił się jakiś rozdział, choć już zaczynam coś bazgrolić. xD Sama chciałabym dodać go jak najszybciej, ale niestety SZKOŁA mi na to nie pozwala. ; /
Mam nadzieję, że będziecie cierpliwie czekać na 2 CZĘŚĆ - bo jeżeli nie, to nie mam po co jej pisać... ;(

Druga sprawa.
Do 1 gimnazjum (w mojej szkole) przyszedł taki chłopak, który jest WYPISZ WYMALUJ PODOBNY DO JAY'A!!!!!!!! Tak - 'naszego' Jay'a, ale dodam też fakt, że ma on na imię MAX.  xD
W szkole jest zaciesz. xDD

Stworzyłam też krótką historyjkę na YT, mam nadzieję, że się spodoba, oto ona - Miłość do końca życia.

Jutro powinien pojawić się rozdział na moim nowym blogu - JUST LOVE ME FOREVER 

Chciałabym zaprosić Was też na bloga, ale nie takiego zwykłego... (Jestem współautorką).
O WSZYSTKIM I O NICZYM

Dziękuje Wam za uwagę i do napisania. ;***






 

5 komentarzy:

  1. no to szybciutko z tym nowym rozdziałem ;P

    no ten chłopak ;) hehe ;]
    tylko dlaczego on się tak dziwnie na nas patrzy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Huheue ^^ To czekam na rozdzial ;D

    A ja chce zobaczyc tego chlopaka! xd
    Wbijam do Ciebei do szkoly ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopak ale Jay?
    Chłopak JAK Jay?
    I to imieniam Max?!
    Cholera!
    Wstawiasz jego zdjęcie moja droga!
    Nie ma żadnych ale!
    Dlaczego ty jesteś z Wilkopolskiego?!
    Bo to gimnazjum nie chodzisz nigdzie w okolicach Warszawy?
    Jkabym miała kasę to bymna ciebie nalot zrobiła i musiałabyś mi go pokazać!
    Nawet jakbyś nie wiedziała gdzie mieszka!
    MUSIAŁABYŚ
    No nic ja czekam na ten pierwszy rozdział i focię tego chłopaka!
    Przesyłam Ci telepatycznie:
    a) obrazek z Auchanu 3 chłopców na oko około 17-19 lat mówiących po niemiecku,a ten jeden wyglądał mi jak Nathan Sykes po prostu kopia (!)
    b) wene
    c) przepis na zabicie nauczycieli
    d) paczkę ze złotą rybkę i ma 5 życzeń (po jednym, żeby ściągnąć całą piątke The Wanted do swojego dom,u ;))


    Indi

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdziałka ;D
    I cóż mam tu więcej pisać, chyba nic...

    OdpowiedzUsuń